WIJ LEVEREN COMMUNICATIE SPECIALISTEN TECHNISCHE ONTWIKKELING & BEHEER ZONDER HOOFDPIJN.

Wij geloven dat techniek in dienst staat van content. Niet andersom!

KOM IN CONTACT

JIJ BENT EIGENAAR VAN  EEN COMMUNICATIEBUREAU OF ACCOUNTMANGER BIJ EEN MARKETING AGENCY…

en het succes van je content is deels afhankelijk van een technische oplossing.

Waarschijnlijk herken je dan dit — van nature wil jij je klant de oplossing bieden die hij of zij voor ogen heeft. Ook als hier techniek bij komt kijken. Je hebt de mindset: “Dit gaan we regelen”. Toch ontstaat er in de praktijk vaak “gedoe” bij de technische ontwikkeling van je project.  

  • Techniek is vrijwel altijd onderdeel van de klantvraag dus je moet dit kunnen bieden. Lever je dit niet? — dan verlies je klanten.
  • Je projectplanning wordt niet waargemaakt door externe “tegenvallers” in de technische realisatie. — Jij bent verantwoordelijk.
  • Wanneer je een project met techniek hebt verkocht dan is de inkoop van deze techniek vaak duur en de beschikbaarheid van programmeurs lastig. — Dit gaat ten koste van je marges en projecten duren onnodig lang.
  • Projecten leveren te vaak meerwerk op. Ook dit gaat ten koste van de marges.
  • De technische kennis binnen je bedrijf is beperkt. Jullie hebben (soms) moeite om de klant juist te adviseren.

Wanneer je richting je klant niet de technische oplossing kunt bieden die ze wensen of wanneer je constant moet afwijken van de besproken planning EN daarnaast ook niet de marges overhoudt die je graag zou willen — dan heeft je bedrijf een probleem!
 

HEB JIJ MOEITE MET HET LATEN GROEIEN VAN JE BUREAU ZONDER HET TOEVOEGEN OF UITBREIDEN VAN TECHNISCHE KENNIS?

  • Productie is één. Service, onderhoud, hosting en doorontwikkeling is daarna een lastige 2e
  • Het duurt lang voordat wijzigen door een externe partijen worden uitgevoerd.
  • Er is veel meer te halen uit projecten. Mijn marges zijn te klein.
  • Wij zijn nauwelijks bekend met privacy en security maatregelen.
  • Mijn organisatie vergrijst. We kunnen technisch niet meer mee.
  • Aan tafel kunnen wij onze klanten, maar moeilijk technisch adviseren.
  • We verliezen veel tijd door allerlei verschillende (niet gebruiksvriendelijke) systemen (CMS).
  • We hebben een traditioneel verdienmodel en gaan van project naar project.

WIJ HELPEN JE VAN SEMI TECHNISCHE PARTIJ NAAR CONTENT MACHINE.

Laat ons je buro omzetten naar een renderende content machine door: te automatiseren, te standaardiseren en door het overnemen van technische zaken. Hierdoor kunnen jouw marketeers en communicatie medewerkers bezig met waar ze goed in zijn. Marketing bedrijven, content maken en content publiceren.

VAN:

  • Veel tijd naar technische zaken
  • Beperkte technische kennis
  • Stroperig ontwikkelproces
  • Overal wat
  • Matig project overzicht (ook in de kosten)
  • Veel maatwerk offertes, onderhandelingen en meerwerk

NAAR:

  • Focus op je kernactiviteiten
  • Voorzien van technische kennis
  • Gestroomlijnd ontwikkelproces
  • Eén bedrijf, één aanspreekpunt
  • Inzichten in projecten, processen en facturen
  • Overzichtelijk aanbod met vaste prijzen voor dienstverlening

HOE MEDIASOEP WERKT

Kennismakingsessie
Kennismakingssessie
Kom vrijblijvend in contact met Freek (één van onze eigenaren). Specialist in partnerschappen. Vertel hem alles over wat je organisatie nodig heeft en waar wij je kunnen helpen.
Passend_aanbod
Een passend aanbod
Er is een klik! We brengen jouw dienstverlening en je werkwijze in kaart. We verwerken deze in ons proces en je krijgt een aanbod dat past bij jouw organisatie.
proefproject
Het proefproject
We draaien een proefproject om te zien of de gecreëerde dienstverlening en de bijbehorende werkwijze bij jou past.
Veroveren
Samen veroveren de wereld
Alleen als je echt tevreden bent gaan we verder! We kunnen nu kijken naar mogelijke volume afspraken en prioriteringen

START MET EEN KENNISMAKINGSESSIE.

Zie het als een digitale kop koffie. Wellicht passen we bij elkaar! Niet geschoten is altijd mis;)